دیدار نمایندگان محترم مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی

آقایان دکتر نصیری قیداری و مهندس جمشید انصاری نمایندگان مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی، با مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله العظمی بیات زنجانی(مدظله العالی) دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدارها که در جریان سفر اخیر مرجع عالیقدر به زنجان و بصورت جداگانه انجام شد، نمایندگان مردم زنجان،ضمن  دیدار از عملکرد چند ماهه خود در مجلس نیز گزارشی را به محضر مرجع عالیقدر، ارائه کردند.

حضرت آیت الله العظمی بیات زنجانی(مدظله العالی) در این دیدارها ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، به وضعیت انتخابات در شهر زنجان اشاره و فرمودند: همدلی و وفاق در جریان انتخابات گذشته زنجان، به دو نیروی متعهد و در عین حال متخصص منتج شد که انشالله در پناه حق، نتیجه همکاری شما دو بزرگوار نیز به سود مردم و شهر و در سطح کلان به نفع کشور خواهد بود.

ایشان موفقیت در انتخابات گذشته شهر را در نتیجه کنار گذاشتن نقاط ضعف و تاکید بر نقاط قوت نیروها دانستند و فرمودند: شیوه کار دوستان و نتیجه بدست آمده، باید الگوئی برای همه عزیزان در سراسر کشور قرار گیرد و انشالله در انتخابات آتی ریاست جمهوری نیز، شاهد اجماع و توافق بر روی یک نیروی متعهد و با تجربه و علاقمند به امام و اهداف و ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی باشیم .

ایشان با ابراز تاسف از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، تاکید کردند: کسی نمی تواند منکر این باشد که امروز مردم ما، در وضعیت بد اقتصادی و معیشتی هستند و بنده بارها تاکید کرده ام که این وضعیت، نشات گرفته از سوء مدیریت است  و با کمال تاسف می توانم به این موضوع اشاره کنم که هرگاه نیز این مسائل به آقایان تذکر داده می شود، یا به کل منکر آن می شوند و یا به بنده و امثال من که از باب دلسوزی این نکات را متذکر می شویم، انواع و اقسام اهانت ها می شود ولی باید عرض کنم که گفتن این نکات بر همه ما تکلیف است و اگر خواهان این هستیم که کشور اسلامی ما، سربلند باشد باید به این مسائل اهمیت دهیم.

معظم له در پایان فرمودند: در کشور ما، این پارلمان است که نقش تعیین کننده دارد چراکه قانون و بودجه در اختیار مجلس است، بنابر این توصیه من به عزیزان این است که مجلس را همانطوریکه امام فرمودند در راس امور است، حفظ کنید و این حفظ کردن میسر نخواهد شد مگر اینکه مجلس به عنوان ناظری امین، بر همه امور نظارت و کنترل تام و تمام داشته باشد.

در این دیدار، نمایندگان با مرجع عالیقدر پیرامون سایر مسائل منطقه ای و استانی به بحث و گفتگو پرداختند.