دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه ای با مرجع عالیقدر

بسم الله الرّحمن الرّحیم

22

حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره)، با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی بیات زنجانی(مدظله العالی) دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمانه که بیش از یک ساعت به طول انجامید، مرجع عالیقدر حجت الاسلام و المسلمین خامنه ای را از یاران صدیق و وفادار امام(ره) و انقلاب دانستند و اظهار امیدواری کردند که با مدیریت ایشان، مجمع نیروهای خط امام و نیروهای سیاسی وفادار به اندیشۀ والای حضرت امام(ره)، هدف اصلی و حقیقی خود که همانا احیای ارزش های بازمانده و پیگیری راه و روش آن حضرت در اداره کشور بوده است، را همچون گذشته پیگیری کنند.

معظم له در این دیدار با اشاره به مظلومیت بیش از پیش یاران امام(ره) و انقلاب در دوره های کنونی، متذکر شدند که حضور و فعالیت بزرگانی همچون حجت الاسلام و المسلمین خامنه ای و دیگر یاران امام(ره) و انقلاب، می تواند تهدیداتی را که این روزها بیش از پیش بر “اندیشۀ ناب امام و جمهوری اسلامی” سایه افکنده را بزداید.

ایشان تاکید کردند: جای تاسف است که بواسطۀ بخشی از حاکمیت، امام(ره) و بیانات صریح ایشان مثلاً در باب “رای مردم، در راس نظام بودن مجلس و جمهوریت نظام” و مسائلی از این دست، یا در عمل و یا در تبلیغات رسانه ای، دقیقاً برعکس به جامعه معرفی می گردد و اینجاست که وجود یاران صدیق، فهیم و نواندیش حضرت امام(ره)، در شناختن راه صحیح به نسل جوان و امروز که آن حضرت را درک نکرده، تعیین کننده است.

ایشان با طرح سئوالی افزودند: چرا امروز در رسانه های دولتی، به جای استفاده از شاگردان امام(ره) و یاران انقلاب، برای معرفی امام(ره) و انقلاب و مطالبات بر حق ملت، از افرادی استفاده می شود که تناسبی با این موضوعات ندارند و بعضاً حتی حضرت امام(ره) را درک نکرده اند؟

معظم له با اشاره به محدودیت های ایجاد شده برای روحانیت مستقل و حتی مرجعیت دینی در ابراز سخن و عقیده خود، تصریح کردند: امروز حتی در بیان اندیشه امام هم محدودیت هائی قائلند و آنها را هم طبقه بندی کرده و بخشی را طرح و بخشی را حذف می کنند و اگر فردی دلسوز و زحمتکش هم به این سخنان حذف شده اشاره کند، انواع بی اخلاقی ها را در مورد وی اعمال می کنند.

ایشان در پایان با ابراز امیدواری نسبت به آینده کشور تاکید کردند: آینده، از آن آزادیخواهان و حق طلبان خواهد بود و این یک سنت الهی است و نمی توان در آن تشکیک کرد.

لازم به ذکر است در این دیدار آقای سعید الله بداشتی رئیس سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام، نیز حضور داشتند.

پایان./