دیدار جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی وقایع اخیر با مرجع عالیقدر

بسم الله الرّحمن الرّحیم

آیت الله بیات زنجانی در دیدار با جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی

جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی وقایع پس از انتخابات، با حضور در دفتر حضرت آیت الله العظمی بیات زنجانی(مدظله العالی) با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

معظم له در این دیدار ضمن تفقد و دلجوئی از این خانواده ها، فرمودند: عزیزان شما، جزو پاک ترین و خالص ترین افراد جامعه اند.

ایشان تاکید کردند: به زندان رفتن نیروهائی همچون این برادران و خواهران، سند حقانیت آنها است و این عزیزان چوب صداقت و دلسوزی خود را می خورند.

ایشان با اشاره به این خانواده ها فرمودند: بنای تبریک گفتن به شما را در این شرایط ندارم ولی باید بودن در چنین خانواده هائی را یک غنیمت برشمرده و بدانید که عزیزان شما جزو ابرار امت اند چراکه این عمل آنها بعضاً ناشی از قیام آنها به اصلاح امور، نهی از منکر و تلاش آنها برای بهسازی وضعیت جامعه بوده است.

ایشان افزودند: به زندان رفتن عزیزانتان نباید برای شما باعث ناامیدی باشد و زمانیکه مشکلات اینچنینی را درک می کنید، به یاد زندانی شدن امام موسی بن جعفر(ع) بیافتید. آیا امام(ع)  جرمی مرتکب شده بود؟ باید به یاد زندانی شدن یوسف پیامبر(ع) بیافتید. آیا آن حضرت جرمی به جز صداقت و پاکی داشت؟ به یاد زندانی شدن بزرگانی بیافتید که در طول تاریخ امثال آنها کم نیستند.

معظم له در ادامه تاکید کردند: من از آقایان تعجب می کنم که آیا از سرانجام حکومت هائی که در طول تاریخ آمده و رفته اند، عبرت نمی گیرند؟ چرا باید تجربیات گذشتگان را مورد بی توجهی قرار دهند و همان اعمال غلط را مجدداً در قبال بهترین های مردم مرتکب شوند.

ایشان تصریح کردند: این را بدانید که تلاش برای حفظ قدرت به هر وسیله ای، متضمن همین برخوردهائی است که با امثال شما می شود.

حضرت آیت الله العظمی بیات زنجانی(مدظله العالی) در پایان فرمودند: شما مظلومید و دعای مظلوم مستجاب می شود. بنابراین از شما می خواهم برای همه دعا کنید و بدانید که این اتفاقات نتیجه ای به جز عزت و سربلندی شما و عزیزانتان نخواهد داشت.

در ابتدای این دیدار جمعی از اعضای این خانواده ها، اظهاراتی را بیان داشتند.